Cum sa alegi un CD auto adaptat nevoilor tale

Daca esti interesat de achizitionarea unui CD auto, noi iti venim in ajutor cu cateva sugestii, precum si cu cateva sfaturi care te vor ajuta sa faci alegerea potrivita nevoilor tale. Mai jos vei gasi cativa pasi pe care iti recomandam sa-i urmezi in achizitionarea unui CD auto.

RAPORT CALITATE/PRET
. De obicei, cand alegi un CD auto iti stabilesti un buget dedicat cumpararii lui. Dupa stabilirea sumei maxime pe care doresti sa o cheltuiesti, intereseaza-te de caracteristicile fiecarui produs care se incadreaza in acea suma. Nu toate Cd-urile auto ieftine isi merita banii, dupa cum nu toate produsele scumpe ofera si facilitati pe masura.

PRODUCATOR
. Alege un producator renumit pentru a te asigura de calitatea produsului. Incearca sa te orientezi catre modele ale producatorilor pe care ii cunosti sau cere sfaturi cu privire la modelele de CD auto ale aceluiasi producator. Doar asa vei putea face diferenta si vei alege, la final, un produs care sa te multumeasca pe deplin.

USURINTA IN FOLOSIRE
. Este foarte important sa "te intelegi bine" cu Cd-ul auto cumparat si sa ii poti gasi functiile cu usurinta. Pentru a te asigura ca aparatul nu este greu de folosit, iti recomandam sa ii faci un mic test inainte de a-l cumpara. Asigura-te ca modelul de Cd auto ales are un un meniu primitor si explicit.

DESIGN ATRAGATOR
. In alegerea oricarui produs, trebuie sa iei in calcul si aspectul, pe langa functionalitatile pe care ti le doresti. Alege un Cd auto care sa raspunda, la nivel general, criteriilor tale de selectie, pentru a-l utiliza cu placere, de fiecare data.

Daca esti interesat de o oferta completa si variata de Cd auto, magazinul online Stereomag.ro iti sta la dispozitie. Producatori renumiti, produse de calitate si livrare imediata, oriunde in tara.

Never give up!

Trăind ca lașii, împiedicându-ne la tot pasul și rămânând acolo, nu este niciodată o alegere înțeleaptă. Diferența dintre cei ce reușesc și cei care cad învinși este dorința de a continua, de a ști că se poate mai mult...mai bine. Dacă înțelegi acest lucru, oricât de grea este căzătura, te ridici și mergi înainte.

„Diferența dintre un învingător și un învins este puterea de a te ridica, când nimeni nu mai crede că o poți face“.

S-a inventat instrumentul care detecteaza sarcasmul

O companie franceza a venit in intampinarea curiosilor de ciudatenii cu un instrument ingenios, pentru a spune daca o persoana, care comenteaza o postare, este sarcastica sau nu. Compania franceza, a dezvoltat la nivel local un instrument de analiza despre care se crede ca va ajuta in detectarea sarcasmului. Cei care se ocupa dezvoltarea proiectului spun ca din lista lor de clientii deja fac parte Home Office, Comisia Europeana si Instantele din Dubai, unde este foarte important sa se precizeze daca cineva este sarcastic sau nu. Potrivit BBC, algoritmul bazat pe software-ul Google Analytics genereaza rapoarte pe baza reputatiei materialelor sociale si mass-media traditionale. BBC a mai spus, de asemenea, ca: “Acum cinci ani nu s-a putut obtine acest nivel de precizie - am avut un indice de precizie de 50 la suta”

Un director local de vanzari din Marea Britanie, Richard May, a declarat ca software-ul foloseste o combinatie de lingvistica, semantica si euristici pentru a crea algoritmi care genereaza rapoarte cu privire la reputatia on-line. Acesta sustine ca programul este capabil sa identifice sentimentele cu o rata de pana la 80 la suta precizie. Algoritmii au fost dezvoltati pentru a reflecta diferite tonuri in 29 de limbi diferite, inclusiv chineza, rusa si araba.

Unul dintre subiectele cele mai comune pentru identificarea sarcasmului era raportarea de servicii proaste, cum ar fi comentarea intarzierii calatoriilor. Printre companiile care au hotarat sa incerce aceasta ciudatenie se numara si Air France. Daca cineva are un zbor intarziat, va fi postat pe Twitter: "Multumesc Air France pentru ca am ajuns in Londra cu doua ore intarziere". Pentru un timp calculatorul ar fi crezut ca pasagerul chiar a fost multumint de servicii, doar pentru ca exista “multumesc” in mesajul clientului. Selectionerul francez plateste un minimum de 1.000 de lire sterline pe luna pentru aceste noutati stiinta, care par a fi, pana la urma, bani bine cheltuiti.

Cumparaturi din hypermarketuri

Noi ne facem cumparaturile din Billa. Le faceam si in Auchan, dar nu imi place sa stau la cozi interminabile. Imi place sa merg la cumparaturi de acest gen, fiindca luam doar strictul necesar. Ne plimbam printre rafturi, mai vedem ce marfa  noua a aparut, ne mai clatim ochii si pe la raioanele care nu ne intereseaza, ca deh, asa face roamanul.   

Ce mi se pare mie ciudat, e ca mereu romanul se plange ca nu are bani, dar culmea e ca toti, sau cel putin 80% din ei, au cosurile pline. Eu, repet, cand merg la cumparaturi, merg cu lista, si nu ma abat  de la ea decat in cazuri extreme. Si cand vad cate chestii se cumpara. Pun pariu ca jumatate din produsele alea ajung la gunoi.
Teroarea incepe cand ajungi la casa. Sunt 13 milioane de casa din care functioneaza doar vreo 12 milioane. Si stau eu la o coada imensa. Eu care am un cos mic, langa 12 care au cosurile pline ochi. Si daca se mai si mocaie duduia de la casa, deja e prea mult. Sau mai sunt si casieritele alea care sunt in prima lor zi de lucru si habar nu au cum sa faca sa se miste mai repede. Si tine 10 oameni in loc, pana vine seful sa-i deblocheze ei, nush ce chestie.
 
Asa ca, am ales sa merg la magazinele mai mici, tocmai ca sa evit lucrurile astea. Si aici sunt uscaturi, nu zic nu, dar parca nu e chiar atat de rau ca in hypermarketuri.