Cumparaturi din hypermarketuri

Noi ne facem cumparaturile din Billa. Le faceam si in Auchan, dar nu imi place sa stau la cozi interminabile. Imi place sa merg la cumparaturi de acest gen, fiindca luam doar strictul necesar. Ne plimbam printre rafturi, mai vedem ce marfa  noua a aparut, ne mai clatim ochii si pe la raioanele care nu ne intereseaza, ca deh, asa face roamanul.   

Ce mi se pare mie ciudat, e ca mereu romanul se plange ca nu are bani, dar culmea e ca toti, sau cel putin 80% din ei, au cosurile pline. Eu, repet, cand merg la cumparaturi, merg cu lista, si nu ma abat  de la ea decat in cazuri extreme. Si cand vad cate chestii se cumpara. Pun pariu ca jumatate din produsele alea ajung la gunoi.
Teroarea incepe cand ajungi la casa. Sunt 13 milioane de casa din care functioneaza doar vreo 12 milioane. Si stau eu la o coada imensa. Eu care am un cos mic, langa 12 care au cosurile pline ochi. Si daca se mai si mocaie duduia de la casa, deja e prea mult. Sau mai sunt si casieritele alea care sunt in prima lor zi de lucru si habar nu au cum sa faca sa se miste mai repede. Si tine 10 oameni in loc, pana vine seful sa-i deblocheze ei, nush ce chestie.
 
Asa ca, am ales sa merg la magazinele mai mici, tocmai ca sa evit lucrurile astea. Si aici sunt uscaturi, nu zic nu, dar parca nu e chiar atat de rau ca in hypermarketuri.