O companie franceza a venit in intampinarea curiosilor de ciudatenii cu un instrument ingenios, pentru a spune daca o persoana, care comenteaza o postare, este sarcastica sau nu. Compania franceza, a dezvoltat la nivel local un instrument de analiza despre care se crede ca va ajuta in detectarea sarcasmului. Cei care se ocupa dezvoltarea proiectului spun ca din lista lor de clientii deja fac parte Home Office, Comisia Europeana si Instantele din Dubai, unde este foarte important sa se precizeze daca cineva este sarcastic sau nu. Potrivit BBC, algoritmul bazat pe software-ul Google Analytics genereaza rapoarte pe baza reputatiei materialelor sociale si mass-media traditionale. BBC a mai spus, de asemenea, ca: “Acum cinci ani nu s-a putut obtine acest nivel de precizie - am avut un indice de precizie de 50 la suta”
Un director local de vanzari din Marea Britanie, Richard May, a declarat ca software-ul foloseste o combinatie de lingvistica, semantica si euristici pentru a crea algoritmi care genereaza rapoarte cu privire la reputatia on-line. Acesta sustine ca programul este capabil sa identifice sentimentele cu o rata de pana la 80 la suta precizie. Algoritmii au fost dezvoltati pentru a reflecta diferite tonuri in 29 de limbi diferite, inclusiv chineza, rusa si araba.
Unul dintre subiectele cele mai comune pentru identificarea sarcasmului era raportarea de servicii proaste, cum ar fi comentarea intarzierii calatoriilor. Printre companiile care au hotarat sa incerce aceasta ciudatenie se numara si Air France. Daca cineva are un zbor intarziat, va fi postat pe Twitter: "Multumesc Air France pentru ca am ajuns in Londra cu doua ore intarziere". Pentru un timp calculatorul ar fi crezut ca pasagerul chiar a fost multumint de servicii, doar pentru ca exista “multumesc” in mesajul clientului. Selectionerul francez plateste un minimum de 1.000 de lire sterline pe luna pentru aceste noutati stiinta, care par a fi, pana la urma, bani bine cheltuiti.
Un director local de vanzari din Marea Britanie, Richard May, a declarat ca software-ul foloseste o combinatie de lingvistica, semantica si euristici pentru a crea algoritmi care genereaza rapoarte cu privire la reputatia on-line. Acesta sustine ca programul este capabil sa identifice sentimentele cu o rata de pana la 80 la suta precizie. Algoritmii au fost dezvoltati pentru a reflecta diferite tonuri in 29 de limbi diferite, inclusiv chineza, rusa si araba.
Unul dintre subiectele cele mai comune pentru identificarea sarcasmului era raportarea de servicii proaste, cum ar fi comentarea intarzierii calatoriilor. Printre companiile care au hotarat sa incerce aceasta ciudatenie se numara si Air France. Daca cineva are un zbor intarziat, va fi postat pe Twitter: "Multumesc Air France pentru ca am ajuns in Londra cu doua ore intarziere". Pentru un timp calculatorul ar fi crezut ca pasagerul chiar a fost multumint de servicii, doar pentru ca exista “multumesc” in mesajul clientului. Selectionerul francez plateste un minimum de 1.000 de lire sterline pe luna pentru aceste noutati stiinta, care par a fi, pana la urma, bani bine cheltuiti.