„Aspirator de femei”

Cum poti cuceri o femeie?

Rafturile din librarii mai ca se rup de cate carti asteapta sa  fie rasfoite, iar de internet nici nu mai zic. Arta atractiei este adesea greu de definit pentru ca ea difera enorm si ar fi o greseala din partea noastra sa-i dam o definitie. Mai simplu ar fi sa oprim cinci tineri si sa-i intrebam ce este „atractia” sau „seductia”?

Mi-ar fi placut sa fac pana acum acest experiment, dar nu cu oameni care au în spate o oarecare cultură, ci cu cei care au luat drumul străinătății încă de la 16 ani. Aceste mini dornice de a munci, care nu și-au terminat nici măcar colegiul, au o altă opinie despre ceea ce înseamnă „seductia in cuplu”.

Zilele acestea am purtat o conversație cu un clandestin și mi-a spus că școala nu reprezintă chiar totul în viață (el neavând nici măcar o diplomă de BAC) și că cea mai mare realizare a lui este cea de a avea o familie.

Din vorbă-n vorbă am ajuns și la subiectul „mari cuceriri”. Am constatat cu tristete ca victimele-i cad repede în capcană. Soluția este simplă: un BMW seria 5. Nu de puține ori ați observat vietăți în dreapta sau în stânga, după caz, extrem de încântate că ocupă un scaun cu tapițerie din piele, adesea ecologică.

„Aspiratorul de femei” se rezuma la o cheie. Cine-i rezista? Admiratiile mele celor care spun ca valoreaza mai mult decat o bucata de fier.
 
Materialitatea e esentiala atata timp cat e si inteligenta. Nu ne dorim un obiect cu suflet pe post de mobilier. Trebuie schimbat si el candva, in timp.